Vart är du, lille pluggstress?

Nu sitter jag här igen utan att ha pluggat som jag borde.
Men jag känner mig bara lugn och nöjd just nu.
Jag menar.
Här sitter fräscha jag och luktar citron body butter och med Laura Marlings stämma i öronen.
Imorse fick jag vakna brevid en fin pojke.
På eftermiddagen tränade jag duktigt med en fin vän.
Sen åt jag jättegod middag.
Och tog ett überlångt bad.
Såg lite på solsidan.
Tog det lugnt med mig själv bara.
Och saker och ting känns liksom bra.
Därför får läxor och plugg klara sig utan mig för tillfället.
E bah gla!


Kommentarer
Postat av: Frida

å. vad glad jag blev nu. gud vad fint.



Och kära Josefin! Jag har verkligen inte glömt vad vi pratade om när vi såg på le babaaaa, skulle vara så himla fint! Dock så känner jag att jag måste prata med Arvid innan, vilket jag inte kommit till skott med än, men det ska jag göra, typ imrogon! Men ja, ville bara säga att jag inte glömt vår lilla fika, vore hemskt fint tror jag :)



2011-03-15 @ 19:54:14
URL: http://chelseahotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0