Hej kompizar

Jag känner mig så hurtig vid datorn just nu. Jag bah lägger upp bilder på facebook från typ sen sportlovet och efter det. Galet. Typ. Jag. Är. Trött. Jättetrött. Faktiskt. Och ändå så har jag tagit tag i mitt liv och faktiskt lagt upp saker på fejjan. Och nu är överföringen klar också. Hallelujah moment på den nästan. För mitt lilla internet har ju hållit sig ifrån att fucka ur i en timme nu. En timmes ostört surfelurfandes. Det är ju jättemeganajs.
Men idag har jag inte skrivit en loggbok som jag tänkt. Och inte heller pluggat någon natur som jag borde. Istället filmade jag och Siri till projektarbetet och sen myste jag ett tag hos Tove med Lollo och Ragnar. Ganska värt. Men serri. Jag är verkligen trött. Känner dock lite press på att man måste sova ut ikväll för imorn kväll ska jag visst ut och på torsdag kommer jag ha plugghets så då kommer jag inte heller kunna sova så jag måste verkligen sova bra ikväll för att inte gå under för jag har sovit lite flera nätter i rad... *överanalyserande tjej som inte bara kan sova utan att räkna timmar*
Men äsch. Jag ska ge det ett ärligt försök. Sooovtaaaajm.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0