Och en bild av Jan Stenmark bah sådär

Här sitter jag och fryser men är för lat för att orka göra något åt det. Lyckat.
Tur iaf att man har lilla datorn med dess varma undersida och överkokta batteri som kan värma en i de kyliga tiderna. Men det är faktiskt vår nu! Har jag sagt det? ATT DET ÄR VÅR NU! För det var plusgrader i en vecka i sträck. Då äre vår. Faktiskt. Sen att jag tänkte fira in våren idag i vårjacka och sen ångrade min klädsel ganska fort utanför dörren för att det visst hade sjunkit till minusgrader igen. Ja, det kan vi ignorera. För nu är det vår. Så. Det. Så.
Vet ni förresten vad jag är dålig. Jag ska dissa mitt natur-prov imorn för jag har helt enkelt inte pluggat något. Jag är ju en grym sistaminutenpluggmänniska som alltid sitter och hetsar inför ett prov hela eftermiddagen och kvällen innan provdagen. Men idag har jag inte kunnat göra det för jag har ju musikal på torsdagar mellan 18-21 och så måste jag laga mat innan och hinna äta och efteråt kommer man inte hem förrän typ 22 i vanliga fall... Sååå. Jetemycket tid till att plugga som ni märker. Varför inte plugga någon annan dag då bara? kan man då fråga sig. Men jag kan inte förrän det är hets och kris. Annars skjuter jag bara upp det. Och igår var jag på babasonic och sånt. Då kan man ju inte plugga. Asså naaaae. Prioriteringar ska man göra.
Men musikalen idag var iaf jätterolig och den gjorde mig glaaaad (som vanligt typ)! Så det var lätt värt det.

Nu är jag trötter. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0