Okey. Seriöst mycket bilder.

Liten bild-resumé av de gånger kameran åkt fram på lovet.

Mys med lollo och tove på fredagen!


Bowling och lite bar-hängande sådär på lördagen med massa fina typer.





Jag och Siri vinade och åt sjukligt gött på viking på tisdagen


Babasonic med massa peeps (för att säga det lite snitsigt sådär) i onsdags wohooo





Och ja nu orkar jag inte lägga upp mer bilder.
Mitt internet är så ohövligt segt och jag fajtas med en frustration starkare än starkast just nu. Så jag orkar bah inte. Blir bara så himla trött. Får lägga upp mer imorn! Har iaf lite mer att visa.
HUR SKA NI KLARA ER UTAN BILDERNA NU PÅ STÖRT?! Åh jag vet inte riktigt. Det är ju dom bilderna ni lever för. Så jag ska skynda skynda skyndeliskynda med att lägga upp dom.
Men nu ska jag bara ge upp och hata mitt internet lite och krypa till kojs och drömma lite ondskefulla drömmar där det bara helt plötsligt hittas brutalt mördat. Internetet alltså.

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0