Vill skriva ett Håkan Hellströms citat men jag håller mig.

Skrev min första loggbok på 2 månader och skulle försöka påminna mig själv vad vi hade gjort i projektet genom att titta runt lite vad vi sagt på facebook i vår projektgrupp (ja vi är SÅ seriösa och SÅ bra) och lite i min blogg och då slog det mig hur mycket som händer på två månader. Seriöst så har det hänt GALET mycket just detta två månaderna iaf. Hur jag kände för två månader sen är så annorlunda jäntemot hur jag känner idag. På två månader är allting bara helt annorlunda. Min situation i livet. Åhååå så pretantiöst allt låter. Snofserier nästan. Men så kan det gå ibland vahh.

Jag ska sjunga solo två gånger den här veckan kom jag på idag. På onsdag och på torsdag. Satsigt. Men jag är faktiskt taggad. Speciellt på onsdag då det egentligen är mest läskigt för då kan hela skolan höra. Men jag blir typ bara glad av att tänka på det pga minnet av allt adrenalin som kommer när man ska sjunga inför publik. Åh. Mys i bröstet. Fast jag kommer säkert bli jättenervös när det väl är onsdag och jag står där. Fast nervös på ett mysigt-adrenalin-taggande vis. Det är kul att sjunga.

OCH IMORN SKA JAG PÅ ARBETSINTERVJU NR. 2 HOS MP GAMES!!! Jag kan ju faktiskt få ett jobb. Kan ni tänka er va? JAG med ett JOBB? Lilla arbetslösa jag liksom.
No more of that shit. Nu äre JOBBjosse som gäller!


Hej ta ut jobbglädjen i förskott...









Tittut.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0