FLEET FOXES


Jag bara får och får grejer.
Syrran gav två biljetter till mig och en vän i present och ikväll smällde det!
Och så bjöd Matilda mig på middag innan konserten för att jag tog med henne.
Så snälla GULLISAR på de båda!
Och på tal om gullisar. GAAH FLEET FOXES VAR GRYMMA!!!!
Massa massa kärlek!
Åh älskar att gå på konsert.
Tack Elli och tack Matildis för en awesome kväll!
pUSShEJ



OBS!
Elli var också där med sina buddies.
Så jag gjorde ingen fuling genom att inte erbjuda henne en biljett när hon hade köpt två till mig.
Ifall ni trodde det.
Varför kände jag att jag behövde förklara det, kan man ju nu istället undra.
Jaha, men det var väl TYPISKT er att ni då aldrig kan sluta undra saker.
Era små luriga, misstänksamma filurer.
Luv u <333456

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0