The hipster-dream

Jag borde typ flytta till Portugal, börja klä mig och bli überhipster och börja ta såna där urvattnade, blekta eller svartvita, abstrakta foton på mina überhipstervänner och allt überhipsteraktigt vi kan tänkas hitta på i Portugal. Och så ska jag skaffa mig antingen en sjukt snygg überhipster BF eller GF och så ska vi bara va så himla hipster och inte bry oss, för vi är så himla unika, och ta massa foton med hippa strimor av solstrålar som träffar oss lite hipsteraktigt nonchalant när vi sitter i fönsterkarmen, eller bara lite varstans. För att inte tala om röken. Röken ska fotas. Och hippt ska det bli.


(... Såg bilder på heta portugisiska hipsters... kände bara *MJAO gimmie thaaat*)

(Speciellt the dudes. Mums.)

(DAMN, portugisiska hipsters are lookin' faaaaaain)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0