Nöjd dag idag

Idag har jag inte gjort särkilt mycket vettigt och varit ensam hela dagen (förutom kvällen med la familia)... och det känns så skönt?
Har typ M.A.S.S.A skola för tillfället, ska inte ens rada upp allt, och har inte gjort något nämnvärt av arbetet idag heller. Mest tittat på serier/youtube/skit-tv. Sen tog jag en långpromenad med mig själv och jag som alltid brukar vilja prata och umgås njööt bara av ensamheten. Smaka på det ordet. Njöööööt. Man blir typ lite milt nöjd och mysig bara av att säga det. Lite livsnjutarfeeling. Att njuuutaaa. Men iaf.
Kan vara en reaktion på att jag har så mycket jag ska hinna med från och med imorn fram tills nästa måndag. Att jag nu njuter av min sista dag i frihet. Men you make it work liksom. Ska gå och lägga mig tidigare än jag gjort sen innan jag tog studenten typ (dvs innan tolv..) och upp tidigt i ottan och läsa skollitteratur och sedan på studiebesök och sedan musikal och sedan mer plugg. Men vafäään. På något sätt brukar det ju gå ihop ändå. Fastän man dör lite på vägen. Åh jag är så vis och livserfaren...

Önskar lite att jag var amerikan så att jag kunde skriva "Naah, man".
Vart kom detta ifrån, kan man fråga sig.
Naah, man på tal om ingenting. Kolla liksom, i cänt pull it off.
Men känns så fräsigt avslappnad. Alla skulle tänka "jamen DÄR minsann har vi en avslappnad-cool-gurrl who couldn't care less". Om jag var amerikanare alltså.
Men nog om det.
Skulle ju sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0