Får man inte ha framtidsdrömmar vavavava osv.????

Idag idag idag var musikalen JETEkul! Och igår med på extrarepet! Och asså vår pjäs... kommer bli GALET BRAAAAAAAA

Och i skolan hade vi ett långt seminarium om våldtäcktsdomar. Kanske inte kul, men får verkligen mitt hjärta att vilja engagera sig. Advokat eller domare som är specialicerad på våldtäcktsfall eller mäns våld mot kvinnor samt andra genusrelaterade ämnen. DET skulle vara något det!
Fast känns som att jättemånga jag säger det till bah "Ahmen hörru, var inte du skoltrött?! Känns ju inte riktigt passande att läsa juridik då... Där måste man ju läsa och plugga SJUUUKT mycket!"
...
THANK U 4 BELIEVING IN ME </333456
Nä men kära ni, jag vet.
Jag är inte så dum att jag skickar in en ansökan nu för ett program på typ 5 år. Men för framtiden. Efter några pluggfria år så att jag får tillbaka någon sorts plugglust. DÅ vore detta ett ja, inte roligt jobb, men viktigt, forfilling och sånt. Får brahetskänslor i hela kroppen av att tänka på att jag skulle jobba med något sånt.

Vad hände liksom? Jag som var helt säker på att jag inte skulle bli jurist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0