Här är jag



Just me my computer and mah crisps. Eller chips som vi säger på svenska.
Jag gillar mitt liv.
Bah det jag ville rapportera.
Kom ganska nyss hem från genus-ölande på en pub på campus. Känner mig så himla stor. En ny era i livet då man hänger på universitetspubar. Och igår var jag på skeppsbar och imorn ska jag ut igen. Kuul!! Hihiii!
Oj. Låter som en alkis. Tycker om mitt liv även när jag inte dricker. Träffa Frida igår och bakade misslyckad kaka, men det var mys ändå. Har varit ute och ätit med familjen igår också och Firat mamma och moster i Söndags och träffat Tove, Lollo och Ragnar i Söndagskväll/tisdagskväll och ska shoppa på loppis med agnes i helgen och såååååååååånt. Jag har ett liv. Liksom. Viktigt viktigt. Anteckna det nu gänget.
Åh puss pussss på alla genusvetenskapare som bara är för bäässst!
Me likey!
Gofnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0