They see me rollin', they hatin',

Hej världen.
Hello world.
Hola el... worldo.

Har tydligen ingen skola imorn.
Chocken var total. Nästan.
Men åh jag vet inte riktigt vad jag ska berätta egentligen. Skrev ju i förra inlägget om planerna för helgen typ. Aa eller var på hejdå-fest för Daniel igår också! Men nu har jag inget mer att berätta typ... Eller det var kul igår, men var lite för bakis för att kunna njuta fullt ut för jag hade haft det för kul i fredags. Idag har jag gjort massa loppisfynd med Agnes! Iiih. Och i nuläget är jag uttråkad och hungrig.
Mitt liv rullar på liksom.

Äh känner mig bara som den tysta i den här videon:

Kommentarer
Postat av: mathilda

asså ååååååh! jag kom in på nått klipp där du mimar till några låtar och har hattar på huvudet och jaa. JAG ÄLSKADE DET! PUSS

2011-11-08 @ 18:51:49
Postat av: freaket josse

hahahaha ååh den gamla godingen. ett skambeläget urfreakat ögonblick. but you gotta love it! haha. TAAAACK PUSS!

2011-11-09 @ 01:31:49
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0