Vimmelkantig dag

Asså är så himla snurrig i huvudet. Eller nej. I hela kroppen.
Vi började på grupparbetet idag. Asså. Aaah. Blev verkligen snurrig efter det. Och det sitter fortfarande kvar i hela kroppen. Jag är seriöst yr och vimmelkantig. Illa pernilla. Typ som att jag är kär fast inte den glada känslan av det. Äsch då.
Kan va för att jag skrev klart en låt idag också. Min andra någonsin. En kärlekslåt. Såklart. Vet inte vad jag ska skriva om annars hehehhh. Men den var verkligen inte riktad till någon verklig. Men kanske blev jag kär i låten eller personen i låten?
Asså jag har för bra inlevelseförmåga för mitt eget bästa ibland. Började ju skrika och gråta av rädsla en gång då jag var liten och spelade indiana jones på datan med förklaringen till mamma att "när han dog kändes det som att JAG dog!"... Okej var inte såå liten. Säkert mellanstadiet... Så som sagt. För bra inlevelseförmåga.
Nu ska jag käka.
Sen träffa tove.
Sen sova.
Godnatt på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0