Folkisss-cravingssss

Asså vill bara vakna upp med någon sorts motivation om vardagarna. Är så jääävla trött på att plugga just nu. SPECIELLT på att läsa massa kurslitteratur. Kan. Inte. Måste läsa om varannat stycke för att jag blir så tankspridd och rastlös. Orkar. Inte. Nej. Ack. Och. Ve.
Vill göra något aktivt. Kreativt.
Så har nu suttit och kollat upp olika musiklinjer på folkhögskolor istället........
ÅHVADJAGVILLJAGVILLJAGVILLGÅPÅSÅN! SPECIELLT den på Gotland!!! Asså. Kan verkligen se mig själv gå där. Åååååh jag vill fett kuuuul!
Kommer dock inte ha råd att gå där förrän nästa hösttermin... Dvs, om ett år..........
Men nu har jag iaf ett mål att spara till!
Wihooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0