Förresten.

Har bestämt mig för att sluta titta på min bloggstatistik. Har inte tittat på några dagar nu. Känns lite knäppt att inte veta ifall någon ens läser det jag skriver längre.
Hallååååå däruuuuteeee--teeee---te? Någon dääääär--äääär--är? Nähäpp. Vem vet. Jag kanske inte har några läsare kvar. Eller så har jag gått och blivit superpopulär. Eller så har jag, det mest logiska, exakt samma antal som förut typ. Men man kan ju inte veta säkert! Förutom du som läser detta vet ju att du läser detta. Eller är det ens någon som läser detta vavava???? Ingen som vet. Förutom du. Om du läser.
Hursomhelst. Nu känns det mycket skönare att blogga då det är som att jag bara gör det för att må bra av det själv utan att bli vemodig ifall det någon dag inte var så många som var inne på lillbloggen. Känns gött.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0