Min livs första hemtenta avklarad

Har ont i ryggen, benen och känner mig helt slut i hela kroppen och sinnet.
Har under de senaste dygnen suttit uppe hela dagar och (nästan) hela nätter med att skriva på hemtentan och jag känner mig helt slutkörd. Känns typ som att jag skulle kunna tuppa av bara jag stängde mina ögon, samtidigt som jag känner mig upprymd och stressad då det fortfarande inte sjunkit in att jag faktiskt har lämnat in den nu. Jag är finito med den liksom.
Har ikväller firat det faktum att vi nu är FRIIIAAA med fina genusklassisar med feministiskt inriktad stand-up och klassiskt ölande. Och en drink. Den var rosa. Ja, ikväll slogs det på stort förstår ni. Oj vad glamorööööst allt låter. Känner mig så himla oglamorös för tillfället då jag känner mig helt fysiskt bräcklig och psykiskt snurrig efter sömnbrist och stress. Men det var jättekul att fira lite att den var över iaf, trots att det kanske inte var så pass glamoröst som bilden som målades upp i mitt huvud när jag läste hur jag precis beskrivit kvällens aktiviteter. Krånglig mening. Är för trött för att uttrycka mig ordentligt.
Men aaaaaaaaaaaah det är över nu. 6 sidor av text senare liksom!
WOHO!

OCH JOJO FYLLER ÅÅÅÅR NUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!
OCH IMORN (tekniskt sett idag) SKA VI SLÅ PÅ STORT OCH FIRA HENNE!!!!!!!!!!!!
MED MYSMIDDAG OCH FILM OCH GLASS OCH SLEEPOVER OCH MERA MYS!!!!!!!!
You gotta love the pensionär-way of life.
Vill verkligen bara ha det lugnt och avslappnat för ett tag framöver.

Puss och godnatt, leksakskatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0