Plugga? HAH!

IDAG HAR JAG HAFT EN PLUGGFRI DAG OCH DET KÄNNS SÅ SKÖÖÖÖNT.
Har bara druckit te. Först med Matilda och sen med Agnes, Lollo, Jojo och Emil. Sen umgåtts med familjen. Sen tittat på Bonde söker fru och Grey's Anatomy med familjen.
MMM-MM-MMMM!
Imorn måste jag plugga dock..........
Men!!! Det tänker vi inte på nu!!
Lalalalalalalalalalala allt är frid och fröjd lalalala.



Förresten.
Är så hiiiiimla trött på all skit Juholt fått i dramat just nu.
Har liksom känts som ett onödigt stort påhopp och jag har haft svårt att tro på att Juholt medvetet fifflat med hyran.
Därför gjorde det här mig jääätteglad:
http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1559518/Reglerna-skiljer-sig-at.html


Woop woooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0