Sömn... What to do liksom??

Känner mig som en två-åring i och med detta, men jag tycker det är så tråkigt att gå och lägga mig. Känns så meningslöst att sova ibland. Vill kunna vara vaken hela dygnet runt. Fatta vad mycket man skulle hinna med då. Söft.
PLUS! Nu vet jag liksom redan innan jag ska sova att jag kommer få lite sömn och då känns det bara ÄNNU tråkigare att sova. Kommer ju ändå bara vara trött när jag vaknar och sen hela dagen typ...
Den självklara lösningen är ju att gå och lägga mig tidigare. Men som sagt: det är ju så tråkigt att gå och lägga sig. Vill ju bara skjuta upp det!
Vilket dilemma alltså.

Oj.
Mitt utsmetade smink ger flashbacks till min sminkning i sjuan då eyeliner-enbart-på-undersidan-av-ögat was the shit..... </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0