jag blir så glaaaaad och otåligggg!!!!!!!111

Ååååååh nu behövde jag ju jättemycket fråga jojo en sak och så svarar hon inte i telefon?!!!!!! Sover alla vid den här tiden eller? Äre bara jag som vänt på dygnet???????
Jag har ju en fråååågaaaa. Nu blev det spännande vaa? Men nej det var inte så spännande just frågan. Ska fråga om hon vill med på en föreläsning imorn. Men assååå sen så hände det ju massa andra saker nu på samma gång som jag ville berätta för någon också som gör så att jag spricker tyyyyyyp. Eller asså två andra saker iaf. Ååååååååh. Jobbigt liiiiiv.
Okey. Nu lugnar vi ner oss. Hon ska ringa upp mig strax sa hon nu och då kan jag fråga.
Sprack lite till Tove med det andra nu istället.
Bara spricker här borta ju!
Åh är verkligen inget speciellt nu när jag tänker efter men fan vad jag känner mig upprymd, lättad, lyckorusig osv.
Känns jävligt bra just nu bara!
PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi. happy-inlägg, blev sprallig jag mé! Pussen!

2011-10-18 @ 13:39:35
URL: http://ahorfandi.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0