och min nya livsplan är funnen!

Så nu är klockan mycket och jag har inte pluggat så mycket som jag borde med tanke på att den är så mycket.
Dock har jag sjungit och lärt mig en söt låt på piano istället.
Mer värt.
Önskar jag gjorde sånt ännu oftare än vad jag redan gör. Typ att jag skulle sjunga och spela mig själv genom hela livet. Bah prata i sång och vara som en sån där enmansorkester med massa olika instrument. Eller ja, bara gitarr och en sån där synth som får ljud om man blåser i den via en slang och sen kanske en maraccas och en tamburin. Fler instrument kan jag icke. Men fan. Hur ska jag kunna sjunga samtidigt som jag blåser i synthjäveln? Äh. Får ha ett rullande piano som åker bredvid mig vart jag än går istället. Ett piano som åker rakt igenom folk så att inte någon kan bli skadad ifall det åkte på nån. Ett spökpiano liksom. Och gitarren får hänga på mig i ett axelband och maraccasen och tamburinen i varsin ficka. Perfa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0