yoooou're too much too much

idag har jag skrivit om och diskuterat kvinnlig sexualitet, skrattat, musikalat, skrikit, bölat, bajsat.
var så himla arg och på sjukt dåligt humör när jag kom hem från musikalen? hade skitkul där sen vart jag trött, hungrig och irriterad på tunnelbanejäveln först och sen på allt annat också.
torsdagar är liksom bästa och sämsta dagen på samma gång. har gruppseminarium med min grymma tutorgrupp från genusvetenskapen och direkt efter har jag det grymt på musikalen. vilket också innebär att jag inte har någon ordentlig måltid mellan typ 14:00-22:00. blir helt fucked up i hövve.
känner mig ganska kaosig. tror jag är ganska kaosig. men det är okej att jag är lite sån, kan inte göra något åt det och jag gillar det ändå. tänk att inte vara lite kaosig. kan inte ens föreställa mig att inte va det. fast är inte sån för tillfället. nu är jag bara helt slut efter alla utlopp.
kanske ska satsa på att gå och lägga mig tidigare än klockan 3 ikväll. hmmm... kan bli svårt.
men godnatt på förhand.
gif creator online


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0