BUSIIIIIIIGt bra pluggteknik!

Nu har jag gått mig alldeles trött i en plugg-marsch i mitt rum.
Jag blir så himla lätt rastlös när jag måste sitta still och läsa massa studielitteratur. Sjukt rastlös. Brukar sitta och hoppa på stolen typ. Börjar nästan tro att jag har koncentrationssvårigheter... Men bara nästan.
Så iaf. Jag började dansa till musik samtidigt som jag höll i texterna jag skulle läsa. Sen gick det över till en gång. Och sen har jag marscherat i takt fram och tillbaka i rummet samtidigt som jag läst.
Fett bra teknik märkte jag faktiskt. Bara det att nu efter att jag har läst hade jag tänkt skriva lite... Men... Nu är jag ju helt slut i kroppen efter mitt marsch/dans-läsande. Fast fortfarande helt energifylld??
Jobbigt liiiiiv.
Hihihi men åååh nu känner jag mig busig. Vill bara springa runt och. Nej förresten. Jag vill skutta omkring och hoppa högt och dansa och slänga med huvudet och väcka någon i min familj med att slänga mig på den när den sover hehehehehhhh. De bah spritter i kroppen! :)))) <---dubbelhakor <3


Förresten gjorde jag om på väggen i mitt rum för nån dag sen.
Fler foton!!!
JÄTTEFINA foton!!!!
Så bra att gif:en visar så bra vad som föreställs på fotona!!!!!
Så att ni ser vad fint det blir!!!!!
YAAAAAAAY!!!!!!!
how to make gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0