Det är bara att bestämma sina prioriteringar, vettni

Nu ska jag ta tag i mitt liv och gå på en promenad med Matilda.
Har nämligen ända sen i söndags låst in mig själv (minus lite skola igår då) för att plugga, men inte hjälper det för det ju! Har läst hela 2 av 4 texter och har inte börjat på min egna text än. Och så länge jag bara sitter hemma och känner mig dålig för att jag har massa tid till plugg som jag inte använder (tittar på/läser bara massa annat som har med feminism att göra och tänker att "ja nu är jag ju inte helt ute och cyklar från pluggandet iaf!"). Ja, då blir jag ju bara nedstämd och när jag är nere pluggar jag ännu sämre. Bättre att göra något roligare så att, ja inte fan vet jag. Jag vill bara inte sitta inne längre (ska därför även shoppa lite imorn hade jag tänkt... hehh) HEJDÅ datorn.

make a gif online



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0