Det går bra nu, kompizzz

Fan asså, denna helg har varit grym. Blir glad i magen. Har bara varit med fina, roliga, sköna människor hela tin'. Måste sluta bli överraskad över detta faktum. För jag är verkligen omringad av underbara människor!
I fredags firade vi Frida på 19-årsdagen. I lördags träffade jag mormor med Elli och mamma och så hade Hedvig hemmafest på kvällen. Idag var jag med Tove och hennes peeps och senare med Jojo och Emil.
Och imorn ska jag till skolan där det också bara finns fina människor.
Nä. Har inte så mycket mer att säga.
Livet känns bra, helt enkelt.

online gif creator


Kommentarer
Postat av: hedvig

Nu lägger jag min första kommentar på din blogg :D jag LAJKAR det här inlägget! ;)

2011-09-27 @ 15:45:17
Postat av: josefine

haha vad söt du är hedvig! :D

2011-09-28 @ 01:40:50
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0