jag fyller år jag fyller år jag fyller åår!

Puh.. jag hann uppdatera innan det var försent...

Jag har fått ett klockhalsband, ett fågelhalsband, massa fina ringar, ett josse-tåg, en jättecool förvaringslåda, notörhängen, två böcker, choklad, konsertbiljetter till fleet foxes, ett fint hänge med mig och frida på, en vindsurfingskurs, en behänding liten inspelningsmackapär, fågelörhängen och ja, det var allt. Massa fint helt enkelt.

Hade världens mysigaste firning igår med båttur runt stockholm i min farbrors båt (försenad studentpresent wiho) med massa finisar och sedan middag med ännu fler finisar och tillsist utgång med alla finisar! Och idag har jag blivit firad med att äta på jesses krog med familjen och fått äta tårta och mys!
Och nu är jag helt utmattad typ. Av roligheter.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0