Kändes som att ha på sig ett extra lager hud

Har vindsurfat hela helgen.
Bevis:

(Awww me so pretty)
Och nu har jag ont. Speciellt i sidan av mitt högra knä för jag landade jätteknas på brädan och nu kan jag typ inte böja ordentligt på benet och det värker som bara den. Det göör ooont. OO så ooont! Buhu. Snyft snyft. Stackars stackars lilla josse.
Jaja, nu räcker det.
Förutom den incidenten så var det kuuuul! Men svåååårt!!! Eller igår var det ingen vind och jag kände bah att "Herrejävlar vad det här var lätt. I'm queen of the surfbräda! ÅÅÅH KAN DET BARA KOMMA VIND JAG ÄR REDO!" (OBS! Bilderna från den dagen)
och idag blåste det på och det var jättemycket vågor och då var tanken mer
"Aaah, hjälp, vart tog mina skills vägen??! Amen nurå, nu gåre framåt här, JIHOO, nejnejnej *plums*"
Sen det där med knät...! Håhåjaja. Ack och ve.

Jag har även hunnit med en ölkväll med genusvetenskaparna och en födelsedags/going away-fest hos indra!
Kul att ha inspirerande, roliga, fina människor runt omkring sig!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0