mer kärlek till folket, PUSS!

av någon anledning började jag läsa allt som skrivits i min studentmössa för en stund sen. har inte kollat i den sen vi tog studenten typ. och nu började jag gråta lite över allt fint som stod där. inte för att jag saknade gymnasiet, utan bara pga mitt eget ego. det är så fint när folk skriver/säger fina saker om en själv! man borde bara säga sånt mycket oftare till varandra! ska bli bättre på det. för det finns så himla många fina, underbara personer där ute som kanske inte ens fattar hur fina jag tycker att dom är?! och flera fina älskade vänner som jag egentligen bara skulle vilja skölja över med kärlek och pussar och kramar varje dag hela tiden! men det gör man ju inte alltid. fastän mitt lilla hjärta bara pumpar runt massa kärlek till folk. åh vill bara ringa vänner och säga att jag älskar dom nu. dumt att jag alltid får såna här tankar och impulser mitt i natten bara...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker verkligen om att läsa din blogg, fortsätt som du gör! :)

2011-09-08 @ 19:00:06
Postat av: josefine

Åh, tack Anna, vad glad jag blir! :)

2011-09-09 @ 01:13:42
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0