TJA!


Ni tittar på Ms. Pluggar Von Sämst.

Måste hit och måste dit. Jag har läst tre av typ 80 sidor som vi måste läsa innan vi kan börja på skrivuppgiften som ska va klar till på torsdag. Och jag bryr mig inte ens. Känner mig så careless. Och lite mysigt nöjd bara. Är så tillfreds med att titta på Ally Mcbeal och lyssna på musik och läsa en skita rolig blogg istället. Känner ingen motivation till att skriva en bra text. De blir ändå inte betygsatta. Tentorna är anonyma så det finns ingen chans att dessa skrivuppgifter kan komma med på betyget. Dvs att vi bara skriver för att öva oss. Och för prestationsångesten av att alltid göra bra ifrån sig. Men jag låter inte den komma in för tillfället. Orkar inte ha den i min nöjdhet. Känner mig verkligen så himla motivationslös? Illa. Men som sagt: Jag bryr mig inte om det. Hållbart? Nej. Men skönt? Ja.

TJAARRÅ!
how do you make gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0