Nämen tjeina!



*poke*
make gifs
viftivift
make gifs
hehehhhee
heh
eh

Dagen spenderades hemma hos far där jag har fixat massa inför morgondagens spravader!
Båtturen - ordnad!
Middagen - handlad! ska bah lagas
Musiken - fick vi igång tillslut wihoo!
Efterrätten - bakad!
Dukning - löst!

Haha kändes inte som att jag gjort så mycket när jag skrev upp det sådär? Men på något vis tog det där en hel dag... Äh, skyller på att jag åt däremellan och vi vet alla hur långsam min ätning är, don't we.


Ps. Måne gick här ifrån efter mitt poke...
Makin' me saad :'(((

Kommentarer
Postat av: Helena

Har varit i Stockholm i veckan o missat dina uppdateringar så ska ta igen lite nu, tänkte jag :)

2011-09-03 @ 11:39:16
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0