Hår-nostalgi

Hej. Såhär vill jag se ut igen:

Är trött på mitt krull. Eller asså jag älskar det samtidigt som jag bara vill kunna ha lugg och ha denna frilla med kort i nacken och längre fram. Men samtidigt så kommer jag ihåg att jag var sjuuukt trött på denna frilla när jag hade den. Den passade bara till halva min garderob typ. Och den var typ bara snygg ibland. Och det var då jag passade på att egofota. Ibland kan jag titta på foton från den här tiden och bara känna att vad fan hände med att jag var söt och smal? Och varför förstod jag inte att jag var det då? Jaja.

Jag klarar inte av att ha samma frisyr för länge. Alltid när jag är trött på mitt utseende så byter jag frisyr. Men vill egentligen bara kunna ha olika frisyrer varje dag. Och nu har jag inte bytt frisyr på sjuuuuukt länge känns det som.

 

Men jag vet iaf frisyrer jag inte vill gå tillbaks till igen:

Lillgammal till vänster. Frisyren till höger var fin i tre veckor. Sen blev det halvlångt och fult.

Kort rufs med snelugg körde jag typ i flera år. Och rakt axellångt med mittbena kan ju vara den tråkigaste frisyren på mig nånsin.

Saknar min lugg. Fast jag känner mig så liten i lugg. Och man blir begränsad i den frisyren som jag sa att jag ville ha igen. Men jag var ju så söt. Jajajajaja. Kanske främst saknar hur jag såg ut i helhet på den tiden. Hittade en annan cool bild runt däromkring:

Igen: vad hände med josse på den här bilden va?

Jaja, nostalgitripp för mig down hår-lane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0