Lite kär i Willow faktiskt

Spelar för mycket Iphone spel. Fast jag tycker inte det är för mycket. Men den allmänna uppfattningen här hemma verkar vara så. *host*Elli*host*.
Annars då?
JO ska jag tipsa om mitt favvospel för tillfället?!?!?!! JA det ska jag!
Wail trail heter det:

Hur sött som helst. Ganska okomplicerat (håll in för att willow ska flyga och släpp för att falla lite), men ändå lite knepigt. Man är världens sötaste val som flyger ovan molnen för att komma undan från ondskan som tagit över på marken och i havet. För att fortsätta flyga måste man fånga upp regnbågsbränsle. Love it.

Och annars då igen?
Har varit hemma hela helgen pga sjukdom. Lite too much information-varning om jag går in på mer *handlar om magen*, så ska vara tyst nu. Ikväll var jag piggare dock så jag går mot friskare tider.
Förutom att sega mig har jag alltså tittat på Vampire diaries (är helt fast i det programmet igen), spelat sjukt mycket wail trail, tittat på Morden i Midsommer, myst med mamma, kollat upp musikfolkhögskolor och ikväll så satt jag och Elli uppe och letade lägenhet åt henne i Australien. Hon åker fan snart?! Buhu. Makin me sad. Men men, håll tummarna för att hon får bo hos Franny och Andy eller Artistic Drew och Fashion Savvy Leroy iaf.

Godernatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0