Ordbaaaaaaaaajs

Asså. Jag låter lite doucshig ibland. Men får inte använda det uttrycket för duocsh (stavning?) betyder typ "vaginasack". Men vet inte exakt vad det är heller..? Aja. Nu lät jag puckad istället. Men asså åååh. Blir så trött på att jag är så medveten om allt jag gör. Nä. Just nu är ett sånt ögonblick där jag bara vill säga åt alla att sluta läsa den här bloggen. Skriver bara så mycket skit. Men kommer väl ångra mig om jag skulle säga det. Så det gör jag inte. Bara lite. I wanna push you away för jag är en damaged girl. Jag använde det uttrycket om mig själv en gång irl lolz. Cool tjej bah. Ååaahh svammel svammel. Borde bara gå och lägga mig istället. Ska upp ganska tidigt för att följa med och droppa av elli på flygplatsen och sen så ska jag gå på arbetsintervju och sen extra tidigt till musikalen så borde se till att få min vila. Men det är tråkigt att sova. Tråkigt att gå och lägga sig. Nä. Ska gå och dra en kiss nu istället. Byebye.

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig :) Skulle vara superkul om du ville vara med <3



PUUSS

2012-01-26 @ 08:28:57
URL: http://joo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0