Uppdatering om myrjävlarna

Har haft två mardrömmar om myrorna i mitt rum nu...

I ena drömmen flög det in tre fåglar (fåglar skrämmer mig) i mitt rum genom en springa i fönstret, sen så fort jag lyckades få ut dom och täppte igen hålet med en tidning så strömmade det in massa spindlar i olika storlekar och andra kryp som inte gick att stoppa och som började krypa runt i hela rummet och de var för många för att kunna döda dom.

Den andra drömmen hade jag igår natt. Då var det som att det kröp ut massa småsmåsmågrodor som hoppade omkring och jag visste liksom inte vart dom kom ifrån (precis som i verkligheten). Men desto fler de blev så hoppa de högre och sen började de flyga i stora moln omkring i mitt rum och i hallen och då förstod jag att de var flygmyror. Som kan vara ännu äckligare version av vanliga myror. Kommer ihåg att vi hade problem med flygmyror och vanliga myror hemma för något år sen, fast i köket. VILL INTE HA DET I MITT RUM!!?

Vill bara att de ska försvinna nu. Men jag hittar inte vart de kommer. Var deras "stack" är, eller vad man ska säga. ÅÅåååh tycker verkligen det är jätteäckligt. Varje gång jag tittar på mitt nattduksbord så springer det omkring minst en skitmyra där. SNUSK. GÅ HÄRIFRÅN! GÅ OCH LÄGG ER! De har liksom imigrerat från köket (där vi har en dörr till uteplatsen, så det är ju mer logiskt att de bodde där förut) till mitt rum och jag hatar det. Hatahatahatahataaaaa.

Måste hitta källan.
Must. Kill. Ants.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0