ursäkta talspråk-skrift-utan-stora-bokstäver-språket

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
på er.
jag är sjukt slut efter en lång helg med massa jobb med tidiga mornar och roliga sena kvällar med kompizar. men idag var det, tro det eller ej, kul på jobbet också. galet, jag vet.
men jag klagar inte på att ha fullt upp att göra. på något sätt gillar jag att känna mig helt slut. då känner jag att jag har levt lite typ. helst vill jag ha så mycket saker för mig att jag flänger runt hela dagen. med typ en eller två vilodagar i veckan då jag bara ligger hemma och kollar på filmer och serier varvat med det. då mår jag braaaaaa.
men nu är jag trötter. (soft ju) så blir snart sovdags för mig. såhär tidigt?! liksom. jag som inte kan somna innan tolv-ett i vanliga fall typ. fast först ska jag titta klart på sound of music och tänka mig in i att det är jag som spelar Liesl och sjunger "I am sixteeeeen, goin on seventeeen". godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0